sobota, 11 października 2014

Prolog

Aranżowane małżeństwo z człowiekiem, którego w ogóle nie zna, a na które Veronica musiała się zgodzić. Jedna decyzja zmieniła jej życie o 180 stopni.
Dzięki niemu, jej życie z koszmaru zamieniło się w piękny koszmar.
Czy Justin to zwyczajny damski bokser? A może kryje się za tym coś więcej?
 Co jeżeli pomiędzy tą dwójką pojawią się uczucia?
Czy nie będzie za późno?
Czy zazdrosna siostra zniszczy wszystko?
Czy istnieje szansa na szczęśliwe zakończenie?


~~~~~~~~~~
Wiem, prolog jest krótki, ale moim zdaniem dobry, bo wprowadza was w fabułę opowiadania :)
Jeżeli podoba ci się ten prolog i zamierzasz czytać dalej to zostaw po sobie ślad w postaci komentarza xx

Opowiadanie zacznę publikować, bo zakończeniu Love Can Change Your Life

6 komentarzy:

  1. Witam Cię aniołku, cóż za oficjalne przywitanie. Niech będzie, hej aniołku - brzmi lepiej.
    Cóż, zaciekawił mnie prolog - nie ukrywam że jestem wielbicielką tajemniczych wprowadzeń więc jestem zachwycona ♥ Z chęcią zostanę tutaj z tobą na dłużej i na twoim drugim opowiadaniu :)

    S P A M
    Przepraszam za niego ale nie mogłam się powstrzymać. Nie doszukałam się tutaj takiej zakładki więc nabazgrze Ci tutaj.
    Nietypowa i nienormalna historia - właściwie kto wie o czym jest gdy to dzieje się tylko w mojej głowie a jak sama dobrze wiesz, tam wszystko może się nagle zmienic.
    Zapraszam jeżeli będziesz miała czas i ochote http://warlike-angel.blogspot.com/
    Pozdrawiam kwiatuszku ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prolog. czekam na 1 rozdział. Proszę powiadom mnie @kamilaiskamila ;) czekam

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju super ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba kiedyś tu byłam ;oo takie mam wrażenie :P poznaję bohaterów xd super się zaczyna :P bardzo tajemniczo :3 mam nadzieję, że wkrótce dodasz rozdział 1 :*

    OdpowiedzUsuń